11 juni 2011

Back to the Boybands

Als we de luisteraars van de Coen en Sander show mogen geloven, dan zijn de Backstreet Boys de beste boyband allertijden! De luisteraars konden weken stemmen op de boyband die zij het beste vonden en kozen massaal voor de vierkoppige formatie bestaande uit Nick Carter, Brian Littrell, AJ McLean en Howie Dorough.
Naast de competitie van beste boyband, kon er ook gestemd worden op het beste boybandnummer. Ook hier eindigden de Backstreet Boys bovenaan met het nummer Everybody! De uitslag van de Boyband top 17 is hier te bekijken.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook op de Backstreet Boys zou stemmen als ik had geweten van deze competitie. Ik ben namelijk opgegroeid met muziek van de Backstreet Boys en ik schaam me er ook niet voor om te zeggen dat ik nu nog steeds naar ze luister. Zet een track van The Hits - Chapter One op en ik kan hem zo meezingen. In mijn ogen hebben de Backstreet Boys ook het mooiste liedje allertijden uitgebracht, namelijk het schitterende Drowning.

Naast de Backstreet Boys heb ik sowieso het idee dat ik ben blijven hangen in deze boybandmuziek. Mijn last.fm liegt er ook niet om. Het is dus weer tijd voor een lijstje. Mijn top 5 boybands:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten